Fra ukendt til uundgåelig: Sådan skabte Flatpay en profitabel leadmotor - med branding i front

Haris Skrijelj
Partner

Nikolai Pedersen
Flatpay, VP Group Marketing

Rasmus Mogenstrup
Head of Social

Mads Paaskesen
CEO & Partner
Lukket for tilmelding
Tilmeldingen er lukket, da der desværre ikke er flere ledige pladser til eventet.
Tilmeldingen er lukket, da der desværre ikke er flere ledige pladser til eventet.
Tilmelding er lukket
Eventet er afholdt - og der er derfor lukket for tilmelding.
Eventet er afholdt - og der er derfor lukket for tilmelding.
Agenda
09:00-09:30
Velkomst, morgenmad og kaffe
09:30-09:45
Principperne bag den digitale lead-motor, vi har bygget med Flatpay v. Haris Skrijelj (PL & Partners)
09:45-10:30
Sådan kommer du i gang med branding, der øger performance v. Nikolai Pedersen (Flatpay, VP Group Marketing)
10:30-10:45
Sådan måler du branding-effekten på Meta v. Rasmus Mogenstrup (PL & Partners)
10:45-11:00
Netværk
Beskrivelse af eventet
Bliv inspireret af Flatpays rejse fra startup til markedsudfordrer, og få indsigt i, hvordan stærk branding kan accelerere din performance.
På dette morgen-event deler vi, sammen med Flatpay, vores bedste erfaringer med at bygge en digital lead-motor, kombinere branding og performance - og måle effekten på Meta.
Det får du med hjem:
- Indsigt i principperne bag Flatpays lead-genering i flere markeder på både Paid Social og Search
- Indsigt i hvordan Flatpay ser på "funnel" og kombinerer og balancerer branding og performance
- Indsigt i hvordan du kommer i gang med branding uanset dit budget, samt hvordan du kan måle branding-effekten