Office Manager

Lige nu søger vi en Office Manager, som formår at jonglere mange bolde i en travl hverdag med et smil på læben. Er det dig? Så læs med.

Søg stillingen

Jobbeskrivelse
Du bliver en del af en seriøs og sund virksomhed, der arbejder digital annoncering på Facebook og Instagram. I dag tæller vi 25 personer og fortsætter væksen mod +30 personer i år. Vi forventer, at du er omhyggelig, trives i travl hverdag med mange forskellige opgaver, og at du har fokus på, at tingene skal være i orden.

Arbejdsopgaver
Som Office Manager hos PL & Partners kan du forvente arbejdsopgaver, som omfatter blandt andet:

  • Klargøring og oprydning til møder og frokost
  • Oprydning af kopper m.m. på kontoret efter endt arbejdsdag
  • Diverse ærinder og indkøb til kontor og køkken
  • Ansvarlig for frokostordning (op- og nedjustering af kuverter)
  • Koordinering af events i huset (ca. 1 om måneden)
  • Assistere ledelsen med projekter fra tid til anden
  • Mulighed for andre faste opgaver på sigt, som måtte passe på din profil og vores behov

Som person er du..

  • Selvstændig og god til at holde et overblik i det daglige
  • Ikke bange for at tage ansvar og kommer altid i mål med dine opgaver
  • Du formår at arbejde strukturet, selvom der er mange forskellige slags opgaver
  • Du elsker at møde nye mennesker og tage godt imod nye kunder såvel som kollegaer
  • Du er ikke bleg for at hjælpe der, hvor der er behov

Vi tilbyder
Hos PL & Partners kommer du til at arbejde i et stort, lyst kontor i 8-tallet (den ikoniske bygning som er designet af Bjarke Ingels) i Ørestaden et stenkast fra naturrige omgivelser og 200 meter fra Vestamager metrostation, hvorfra det tager 12 minutter at komme til Kongens Nytorv. Motorvejen er kun 5 minutter væk i bil.

På kontoret kommer du i din daglige gang til at omgås med vores to foretrukne samarbejdspartnere, SavvyRevenue (AdWords specialistbureau) og Ackermann Kommunikation (E-mail automation bureau), som ligesom os er 100 % fokuseret i deres kanal på at skabe vækst i digitale forretninger.

Vi er et ungt team af digitale talenter, som arbejder ud fra en performance kultur og altid stræber efter ny indlæring for at fortsætte med at være de bedste i vores felt. Uden for arbejde knokler vi også hårdt på at opretholde den unge kultur og arrangerer derfor hyppigt sociale arrangementer for hele teamet. Som medarbejder kan du vælge at blive del af en rigtig god frokostordning.

Løn vurderes efter kvalifikationer.

Sådan søger du
Udfyld formularen nedenfor.

Yderligere bemærkelser
Stillingen er fuldtid med 37 timer om ugen, og opstart hurtigst muligt.

Søg stillingen

PL & Partners anvender kun indtastede data til rekrutteringsformål og personlige oplysninger bliver behandlet fortroligt. PL & Partners overholder gældende dansk og EU-lovgivning på området om beskyttelse af personlige data.

Bag om PL & Partners

PL & Partners er Danmarks førende Paid Social Agency med 25 digitale specialister. Som bureau udmærker vi os ved at have et tæt samarbejde med Facebook og en track-record, som de eneste officielle gæstetalere ved store internationale events hos Facebook i Dublin. Som organisation er vi en startup i vækst, og det betyder, at der er fart på i hverdagen. Det betyder også, at der ikke er langt fra tanke til handling, og som en del af teamet er du også med til at kridte banen op for vores fremtidige vækst og udvikling. Læs mere om os her.