Approach og ekspertise

I PL & Partners er vi ikke kun drevet af god men også sund forretning. Vi vækster med vores kunder og går ikke på kompromis med deres værdiskabelse. Det kan siges simpelt: maximum effort – maximum value. Hos os defineres god forretning ud fra levetid og frekvens på eksisterende kunder samt målrettet tiltrækning af nye kunder. Skal det lykkedes os at skabe resultater og etablere en stærk social tilstedeværelse for jeres virksomhed, er det essentielt, at vi kan agere som både en strategisk samarbejdspartner og det eksekverende led.

Analyse og strategi

Strategi og analyse

Vi skræddersyer en annoncestrategi med afsæt i to hovedekomponenter: jeres overordnede forretningsmål samt data fra jeres CRM system og andre online marketingskanaler. På den måde skaber vi reel værdi for netop jeres forretning.

Løbende management / eksekvering

Eksekvering

Men det er ikke strategien, der skaber resultater. Det er den effektive eksekvering.
Vi håndterer og optimerer løbende fordelingen af jeres mediespend på Facebook og Instagram ud fra målgruppens adfærdsdata.

Dataanalyse, som skaber værdi

Måling og optimering

Vi rådgiver løbende, hvis vi vurderer, at strategien bør justeres, og vi kan skabe en mere intelligent budgetfordeling. Vi analyserer på den data, annonceplatformen leverer i jeres kontekst og lader kundernes adfærd guide vores næste skridt.

Vi skaber, eksekverer og optimerer jeres digitale strategi

Vores nøglemantra i PL & Partners er: We drive real business results. Vores mål med alle typer af kunder er at skabe målbar forretning. Facebook og Instagram annoncering giver os redskaberne. Vores tekniske færdigheder giver os evnen til at eksekvere optimalt. Men vores erfaring og strategiske indsigt er hvad, der udvikler jeres digitale forretning.

Social annoncering er essentielt i et marketingmix, fordi kanalerne kan skabe værdi gennem hele salgstragten. Men for at få det optimale ud af jeres annoncering er sammenspillet mellem andre kanaler afgørende.

Vi har stor erfaring i at skabe synergier mellem både paid, earned og owned, der ikke kun giver en samlet stigning i performance men også sikrer en integreret kommunikation.

Vi ser Facebook og Instagram som et produkt, der kan skabe resultater for en meget bred vifte af kunder. Derfor forsøger vi at præsentere en række differentierede cases i håb om, at I kan finde jeres behov dækket i vores løsninger.

icon_analyse-og-strategi

For hver ny strategi kigger vi på tre grundlæggende elementer:

  • Hvad er målet?
  • Hvem er kunden?
  • Hvad er produktet?
icon_vaekst

Vi har været med til at opfylde målsætninger om at:

  • Skalere og vinde markedsandel
  • Ekspandere internationalt
  • Øge frekvens og Life Time Value
  • Flytte mediebudget fra traditionelle kanaler og optimere ROI
icon_samarbejde

… hos en bred vifte af virksomheder inden for både B2B og B2C:

  • Startups
  • Mellemstore virksomheder
  • C20
  • Internationale virksomheder
icon_brancher

… der bevæger sig indenfor forskellige brancher:

  • Fashion
  • Travel
  • Interiør
  • IT og elektronik
  • Dating
icon_ehandel

… og forskellige produktkategorier:

  • E-commerce
  • Mobile apps
  • Viden og information

Lad os tage en snak

Vil I have en vurdering af jeres case?

Kontakt os