Skræddersyet indhold, der matcher brugeradfærd, tekniske krav samt mindset i kunderejsen er lige så vigtig for annonceringens performance som målretning og budgivning. Samtidigt belønner algoritmen på Facebook og Instagram godt indhold, som skaber positiv respons hos brugerne, hvilket i sidste ende er en bedre investering for dig som annoncør.
Der er flere måder at komme igang med produktion af content. Vores team udvikler både strategier og workshops, som I kan eksekvere på. Hvis I vil slippe for eksekveringen, så tilbyder vi også en full-service løsning.
Få en snak om mulighederne.
På baggrund af vores erfaring med tidligere cases ser vi ofte tre
overordnede positive tendenser, som skaber værdi for vores kunder.
#1
Grunden til, at vi kan skabe bedre resultater på tværs af KPI’er, er, at vi har fuld kontrol over produktionen af indholdet, hvilket giver os mulighed for at rykke hurtigt. Dette minimerer risikoen for flaskehalse, som ofte kan opstå i produktionsprocessen af indholdet, når der er flere parter involveret.
#2
Splittest fylder meget i et testforløb, hvor det handler om at blive klogere og tage de rigtige beslutninger på baggrund af data. Ved at have kontrol over produktionen af indholdet kan vi dermed også udarbejde flere versioner af indholdet, som giver os mulighed for at teste målgruppens respons mere effektivt.
#3
Kvaliteten af indholdet og det rigtige format, som er tilpasset til den udvalgte placering, øger chancen for en bedre brugeroplevelse, da annoncen virker mere tiltalende for målgruppen. Hos PL & Partners producerer vi videoindhold i højeste kvalitet og tilpasser vores kunders indhold således, at det fremstår professionelt og moderne.
Vi har igennem tiden arbejdet sammen med et vælg af kunder.
Ingen er bedre en andre, men dem her er vi særligt stolte af.
Verisure er det største alarmselskab i Norden og har næsten 3 millioner kunder i hele Europa. I organisationen tror man på, at det er en menneskeret at føle sig sikker.
#1
Målet var at nå bredere ud i den samlede målgruppe for at aktivere personer, vi ikke får aktiveret med vores typiske indhold. Det var vigtigt for kunden at øge antallet af konverteringer og fastholde CPA på samme niveau.
#2
Strategien gik ud på at ramme målgruppen med indhold som mindede meget om brugergenereret indhold. På den måde kunne vi skabe et mindre kommercielt look end de normale annoncer. For at skabe opmærksomhed valgte vi at bruge en influencer som målgruppen kunne genkende.
#3
FK Distribution formidler digitale tilbud, fysiske reklamer og ugeaviser til de danske forbrugere. Virksomheden har siden sin etablering i 1965 udviklet sig fra en klassisk distributionsvirksomhed til en avanceret virksomhed, der formidler tilbud på tværs af forskellige mediekanaler.
#1
FK Distributions mål var at øge antallet af unge jobansøgere til omdeling af aviser. Målgruppen er unge i alderen 13-17
#2
Unge mennesker har en meget kort koncentrationsevne på Facebook og Instagram. De scroller meget hurtigt og vil gerne se noget nyt hele tiden. Vores strategi gik på at udvikle dynamisk content, som var meget iøjnefaldende og talte til de unges behov.
#3
Interessen for vores indhold var stor. FK Distribution oplevede en væsentlig stigning i deres Click Through Rate, som gjorde deres CPM faldt med 18 %. Annoncernes indhold havde også en positiv effekt på deres Cost Per Acquisition som faldt med 11 % og alt i alt kom der 268 % flere konverteringer.
Flere virksomheder producerer slet ikke nok indhold og forløser aldrig deres fulde potentiale med Facebook annoncering. Udfyld formularen, så kontakter vi jer og præsenterer hvordan vi kan hjælpe jer.