Kundecase

Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen

Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen

Hvad skal der til, før danskerne tager laserbehandling til sig og gør et tabubelagt emne til hverdagssnak? Du kan vælge at informere, fortælle den gode historie, ramme modtageren med relevant information på det rette tidspunkt eller noget fjerde. Eller du kan vælge ikke at gøre noget. Cosmo Laser gjorde noget – i samarbejde med os.

Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen

Sektor

Skønhed og kosmetik

Hjemmeside

cosmolaser.dk

Om Cosmo Laser

Cosmo Laser er en klinik, der primært tilbyder behandlinger indenfor laser- og injektionsbehandling. De har mange forskellige produkter i sortimentet: Lige fra hårfjerning, aknebehandling, skin tightening og hud forfinelse til tatoveringsfjernelse, behandling af karsprængninger, botox og filler.

Et tabubelagt emne

I PL & Partners indledte vi et samarbejde med Cosmo Laser i 2017. For cirka fire år siden var laserbehandling mere tabubelagt, end hvad vi oplever i dag. Måske er det vores fortjeneste. Måske har tiderne bare ændret sig. Vi vælger at tro på begge dele.

Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen

“I forhold til sidste år har vi fået en vækst på 20 procent i hele forretningen. Det kommer af, at vi skaber leads: Vi markedsfører os og spreder budskabet til flere danskere.”

Sådan hjalp vi Cosmo Laser med at få flere kunder i forretningen

Kimia Bahari

Head of Marketing hos Cosmo Laser

En målrettet indsats

Det betaler sig at betale for synlighed. Cosmo Laser oplevede, at antallet af besøgende steg med 260% alene på baggrund af en øget og mere målrettet indsats med betalt annoncering på Facebook og Instagram. Udover flere besøgende har Cosmo også oplevet en markant stigning i omsætningen – win win.

Ad spend

+45%

Besøgende

+260%

Konverteringer

+106%

Teamet bag samarbejdet

employee

Nikolai Skouv Pedersen

CEO & Partner

F6BD2AE0-91C1-47A4-A99C-EF9D797029D7
Besøg LinkedIn
employee

Jeanette Byberg

Paid Social Director